من زن هستم
من زن هستم



جهان سوم

جهان سوم جایست که اگر مرد ... جماعت مثل گاو رانندگی کنه واسه هیچکی عجیب نیست ... !!
اما زن ... !
جماعت اگر سوتی کوچکی بدهد میگن ... کی به تو گواهینامه داده ... !!


نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت17:44---31 فروردين 1391
خیر سرت میخوای بگی روشن فکری.

خفه شو.طبق قوانین اسلامی که برای حجاب تعریف کرده رفتار کن نکبت
پاسخ: متاسفم برای خودم و زنانه کشورم که کسی مثله شما همجنسمه که نامه بانو وحتی زن براتون زیاده


رضا
ساعت17:40---31 فروردين 1391
سلام گلم.خوب تو هرجا وقتی فرهنگش نباشه همینه گلم...نباید انتظاری بیشتر از این داشته باشی عزیزم...حداقل یه سه سال وقت میبره...شوخی کردم...ولی به هر حال فرهنگ نیازه....بای ...کارت خوبه ادامه بده منم از همینجا هواداری ازت میکنم...آفرینپاسخ:بله حرفتون کاملا درسته ولی فرهنگو تک تکه ما ادما میسازیم بهتره از خودمون شروع کنیم ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,

  توسط دختر پارسی  |
 


مرد از مردن است . زیرا زایندگی ندارد .مرگ نیز با مرد هم ریشه است. زَن از زادن است و زِندگی نیز از زن است .

 

دختر پارسی

 

 

 

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 1157
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)